logo

Personal Training | Liikuntastartti

Haluatko yksilöllistä ja henkilökohtaista liikuntaohjausta?

Haaveiletko omasta liikuntaohjelmasta? Etsitkö osaavaa ja ammattiiaitoista Personal Traineria? Kaipaatko pienryhmää, jossa voit aloittaa liikuntaharrastuksen ja saada samalla henkilökohtaista ohjausta?

Valitse Personal Trainer -palvelut tai Liikuntastartti-ryhmä!

Personal Training

Personal Training on henkilökohtaista valmennusta, jonka sisältö räätälöidään aina yksilöllisesti. Personal Training voi sisältää esimerkiksi liikuntaohjelman laatimisen, erilaisia terveyskuntotestejä, eri liikuntalajeihin ja niiden tekniikoiden tutustumista, tai syömiskäyttäytymiseen/liikuntamotivaatioon vaikuttavien tekijöiden tarkastelemista. 

Personal Training on opastettu polku kohti terveellisiä elämäntapoja.

alk. 45€

Personal Training on yksilöllisesti suunniteltu kokonaisuus. Lopullinen hinta määräytyy tapaamiskertojen ja sisällön perusteella. Tässä esimerkkihintoja Personal Training -palvelulle. Ota yhteyttä ja mietitään juuri Sinulle sopiva kokonaisuus!

Yksityistunti 60 min 45€
Yksilöllisen liikuntaohjelman ja liikeohjeiden laatiminen + yksityistunti 95 €
Kohti pysyvää muutosta -ohjauspaketti alk. 65€/kk
Ota yhteyttä

Liikuntastartti

Haluatko saada liikunnan osaksi arkeasi? Haaveiletko liikuntaharrastuksesta, mutta et oikein tiedä, mistä lähteä liikkeelle? Onko sinun vaikea löytää aikaa tai motivaatiota liikunnalle?
 
Tule mukaan Liikuntastartti-ryhmään! Ryhmän tarkoituksena on saada liikunta osaksi arkea. Ryhmässä käydään läpi terveysliikunnan perusteita, tutustutaan yhdessä eri liikuntalajeihin ja pohditaan erilaisia tapoja yhdistää liikuntaa arkipäiviin. Lisäksi jokainen osallistuja saa myös yksilöllistä ohjausta liikuntaharrastuksensa aloittamisen ja ylläpitämisen tueksi.

Ryhmä kokoontuu yhteensä 8 kertaa. Jokaisella kerralla on oma terveysliikuntaan liittyvä aihe ja liikuntalaji, johon tutustutaan.

Liikuntastartin esimerkkiohjelma:

1. tapaaminen
Aiheena: Liikuntaharrastuksen aloittaminen. Mistä lähteä liikkeelle ja kuinka rakentaa liikuntaharrastukselle luja perusta?
Lajina: Kuntopiiri
 
2. tapaaminen
Aiheena: Liikunnan suhteellinen rasittavuustaso. Miten rankkaa liikunnan tulisi olla ja miksi?
Lajina: HIIT-harjoittelu
 
3. tapaaminen
Aiheena: Kestävyysliikunta luonnossa. Miten aerobista kestävyyttä kannattaa lähteä parantamaan?
Lajina: Sauvakävely
 
4. tapaaminen
Aiheena: Kestävyysliikunta vedessä. Miksi kestävyysliikunta on tärkeää?
Lajina: Uinti/vesijuoksu
 
5.tapaaminen
Aiheena: Voimaharjoittelu. Miksi ja miten voimaharjoittelua kannattaa harrastaa?
Lajina: Kuntosali
 
6. tapaaminen
Aiheena: Kehonhallinta ja kehonhuolto osana monipuolista liikuntaa. Miksi kehonhallinnalla ja kehonhuollolla on merkitystä?
Lajina: Pilates/jooga
 
7. tapaaminen
Aiheena: Liikunta osana arkea. Miten säilyttää liikunta osana arkea, mistä löytää aikaa ja kuinka paljon liikuntaa olisi hyvä sisällyttää arkiviikkoihin?
Lajina: Kehonpainoharjoittelu ja harjoittelu pienvälineillä
 
8. tapaaminen:
Aiheena: Liikuntamotivaation ylläpitäminen. Miten liikuntamotivaatiota voi pitää yllä hektisen arjen tai erilaisten elämäntilanteiden keskellä? Miten harjoittelu on sujunut 7. ja 8. tapaamiskerran välillä?
Lajina: Kertausta, viimeinen kerta suunnitellaan yhdessä ryhmäläisten kanssa. 
 
Liikuntastartti toteutetaan yhteistyössä Virkistyskylpylä Fontanellan kanssa.
Fontanellan kurssit